دریادار تنگسیری:

هوش مصنوعی در سامانه های جدید الحاق شده وجهه متمایز الحاق های گذشته است/ استقرار سامانه های موشکی جدید در سراسر سواحل کشور  

دریادار «تنگسیری» با شاره به استقرار سامانه های موشکی جدید در سراسر سواحل کشور، گفت: هوش مصنوعی در سامانه های جدید الحاق شده وجهه متمایز الحاق های گذشته است.
کد خبر: ۶۸۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳ - 09August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه در آیین چهاردهمین الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی به این نیرو، اظهار داشت: با عنایت خداوند متعال امروز  ۲۶۵۴  سامانه و محصول با حضور فرمانده کل سپاه و به نام " شهید هنیه قهرمان راه قدس" به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه الحاق شد. 

وی افزود: در الحاق سامانه های موشکی کروز با افزایش برد  و افزایش قدرت سر جنگی و دقت و ‌نقطه زنی شرکت های دانش بنیان و دانشمندان جوان نیروی دریایی سپاه و صنایع دریایی و صنایع وزارت دفاع نقش بسزایی داشتند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه افزود : جنگ الکترونیک از مهمترین بخش های این الحاق است که اطلاعات بیشتری از آن نمی‌توان منتشر کرد و  تنها می توان به این نکته اشاره کرد که ورود این تجهیزات  دشمن را در صحنه نبرد غافلگیر خواهد کرد.

دریادار تنگسیری بخش مهم دیگر این الحاق را اضافه شدن انبوهی از پهپادهای شناسایی، رزمی موشک انداز و بمب افکن ، انهدامی  و جنگالی، برشمرد و گفت: این پهپادها شامل پهپادهای شناسایی نظیر هدهد ۳،  ابابیل ۵ و ابابیل ۳بهینه شده، همچنین پهپاد مهاجر ۶ است و  در این الحاق برای اولین بار پهپاد های بدون صدا به سازمان رزم ندسا اضافه شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه اظهار داشت: تمایز این موشک ها با نسل گذشته این کلاس ها در این است که  از جدیدترین  فناوری های موجود استفاده شده که از ویژگی‌های بارز آنها  انجام عملیات در محیط جنگ الکترونیک است.  

 دریادار تنگسیری خاطر نشان کرد: تعدادی از سامانه های الحاق شده به هوش مصنوعی مجهز شده که برای اولین بار به این نیرو ملحق شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار